Wow, Twoja rejestracja do newslettera przebiegła wręcz książkowo. Bardzo mnie to cieszy 🙂 Teraz już tylko wystarczy potwierdzić, że faktycznie dołączasz do naszego newslettera i koniec. Jak to zrobić? Sprawdź swoją skrzynkę pocztową, przeczytaj otrzymaną od nas wiadomość i kliknij w button potwierdzający. Dopiero po kliknięciu w button zostaniesz poproszona o wskazanie adresu, na jaki mamy wysłać przygotowaną dla Ciebie testową świeczkę. Jeśli nie możesz znaleźć naszego maila, zerknij na poniższe podpowiedzi, jak uniknąć takich sytuacji ↓↓↓

Zwróć uwagę na nadawcę Wonne Ziele, spod adresu newsletter@wonneziele.pl– to od nas 🙂

Jeszcze mała prośba do Ciebie. Żeby uniknąć sytuacji, gdy nasze wiadomości wpadają do folderów z ofertami albo spamem, dodaj nasz adres do listy zaufanych adresów. Dodanie adresu do takiej białej listy pomaga każdemu newsletterowi uzyskać spamfiltrację. Jeśli masz wątpliwości, jak to zrobić, zerknij na poniższą listę wskazówek.

Jeśli masz skrzynkę w domenie GMAIL
  • Jeżeli znajdziesz naszą wiadomość w folderze SPAM na swoim koncie Gmail, zaznacz ją i kliknij przycisk To nie jest Spam
  • Następnie otwórz otrzymaną od nas wiadomość
  • Kliknij małą strzałkę obok przycisku odpowiedzi
  • Kliknij Dodaj do listy kontaktów
  • I już 🙂 Kolejne wiadomości od nas nie powinny lądować w skrzynce na spam
Jeśli masz skrzynkę w domenie INTERIA
  • Na swoim koncie pocztowym wejdź do opcji Antyspam, którą znajdziesz tutaj »
  • Dodaj nasz adres email do pola Zaufane
  • Kliknij Dodaj
  • I już 🙂 Kolejne wiadomości od nas nie powinny lądować w skrzynce na spam
Jeśli masz skrzynkę w domenie ONET
  • Otwórz wiadomość e-mail od nas
  • Najedź myszką na nasz adres e-mail
  • Wybierz Oznacz jako zaufanego nadawcę
  • I już 🙂 Kolejne wiadomości od nas nie powinny lądować w skrzynce na spam

Jest jeszcze jedno rozwiązanie u tego dostawcy:

  • Przejdź do zakładki Ustawienia poczty
  • Przejdź do Antyspam
  • Kliknij przycisk Dodaj adres mailowy
  • W polu Adres mailowy wklej nasz adres email
  • Kliknij przycisk Dodaj
  • I już 🙂 Kolejne wiadomości od nas nie powinny lądować w skrzynce na spam
Jeśli masz skrzynkę w domenie O2
  • W Opcje poczty wybierz zakładkę Filtry, a następnie kliknij na dole Dodaj filtr
  • W sekcji Pole, Od, zawiera – wpisz
  • W sekcji Lista wybierz z listy rozwijalnej opcję Nigdy nie oznaczaj jako spam (biała lista)
  • Kliknij Zapisz filtr
  • I już 🙂 Kolejne wiadomości od nas nie powinny lądować w skrzynce na spam
Jeśli masz skrzynkę w domenie WP - Wirtualna Polska
  • Na swoim koncie pocztowym wejdź do opcji WPAntyspam, którą znajdziesz tutaj »
  • Dodaj nasz adres email do pola białej listy
  • Kliknij Dodaj
  • I już 🙂 Kolejne wiadomości od nas nie powinny lądować w skrzynce na spam
Jak dodać adres u klientów pocztowych (Microsoft Outlook, Thunderbird)

Jeżeli znajdziesz moją wiadomość w folderze SPAM na swojej poczcie Microsoft Outlook należy

  • W menu Narzędzia kliknąć polecenie Opcje
  • Następnie na karcie Preferencje w obszarze E-mail kliknij przycisk Wiadomości-śmieci
  • Kliknij kartę Bezpieczni nadawcy, a następnie kliknij przycisk Dodaj
  • Dodaj do pola Dodaj adres
  • Kliknij przycisk OK
  • I już 🙂 Kolejne wiadomości od nas nie powinny lądować w skrzynce na spam

Jeżeli znajdziesz naszą wiadomość w folderze SPAM na swojej poczcie Thunderbird należy dodać nasz adres do książki adresowej oraz zmienić Ustawienia Niechcianej Poczty, aby dodać książkę adresową na białą listę. Jak to zrobić? Kilka wskazówek:

  • Sprawdź folder Niechcianej Poczty. Jeżeli znajdziesz tam email od nas, kliknij go i wybierz To nie jest Spam
  • Następnie kliknij przycisk Książka Adresowa
  • W lewej kolumnie zaznacz Osobista Książka Adresowa
  • Kliknij Nowy Kontakt
  • W zakładce Kontakt wprowadź do pola Email
  • Kliknij Ok i zamknij Książkę Adresową
  • W głównym menu Thunderbird wybierz Narzędzia  a dalej Ustawienia kont
  • Dla każdego konta rozwiń ustawienia i wybierz Ustawienia niechcianej poczty. Upewnij się, że Osobista Książka Adresowa jest zaznaczona pod Nie oznaczaj poczty jako niechcianej, jeżeli nadawca jest w: i na końcu kliknij przycisk OK
  • I już 🙂 Kolejne wiadomości od nas nie powinny lądować w skrzynce na spam