Skontaktuj się z nami

sklep internetowy

czynny całą dobę 🙂

Email
Telefon

Napisz do nas

2 + 13 =

Najczęstsze pytania

Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

Niestety, obecnie nie ma takiej możliwości i nie umożliwiamy osobistego odbioru zamówień w siedzibie sklepu. 

Potrzebuję fakturę za zakupy, gdzie mogę to oznaczyć?

Podczas składania zamówienia masz możliwość podania nr NIP oraz danych do faktury, jeśli faktura ma być wystawiona na firmę. Każde zamówienie w sklepie online generuje automatyczną frę, która jest wysyłana przez system iFirma.

Chcę zamówić większą ilość świec – czy jest taka możliwość?

Oczywiście 🙂 Mamy przygotowane progi rabatowe dla zamówień większych niż 10 szt. jednego zapachu. Skontaktuj się z nami w tej sprawie w wiadomości email. Wyjdziemy na przeciw Twoim oczekiwaniom.